دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction برای کامپیوتر - بن تن نیروی بیگانه به تمام عیار (2024)

Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction عنوان یک بازی بسیار محبوب از شخصیت محبوب به نام بن تن در سال 2009 برای پلتفرم های مختلفی چون پلی استیشن 2 ، پلی استیشن 3 و پی اس پی منتشر شد ولی با استفاده از شبیه ساز پی اس پی بر روی کامپیوتر های شخصی قابل اجرا است. در هر نسخه از سری انیمیشن بن تن همواره موجودات متنوعی در ساعت شگفت انگیز خود که التی ماتریکس نام دارد شاهد بودیم. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Lو با آن روبرو هستید ، احتمالاً می خواهید نقد و بررسی یک بازی بن 10 را در مورد هر اندازه که می خواهم یک مورد بنویسم بخوانید.بازبینیبازیها همه در مورد Fallout و Fantasies نهایی این جهان نیست. و از آنجا که من وقت خود را برای غوطه ور شدن در دنیایی کاملاً مورد هراس به کسی بالای 9 سال قرار داده ایم.

سمت راست و سپس برای کسانی که از حق رای دادن به بن 10 مطلع نیستند ، ماجراهای یک نوجوان به نام بن تنیسون که یک زندگی مضاعف را پشت سر می گذارد ، دنبال می کند تا در عین حال که مجبور است کارهای خانه را انجام دهد و با آن مقابله کند ، دنیا را به عنوان alter ego خود یعنی بن 10 نجات دهد.

به اعتقاد من ، این اساساً فرضیه کارتون بچه های 90s Bucky O Hare بود. اما بیایید وارد آن کار نشویم. قدرت ویژه بن ، همانطور که بود ، این است که بتواند به انواع بیگانگان مختلف تبدیل شود. بیگانگان بدون هیچ توضیحی به شما پیشنهاد می دهند ، و به نظر می رسد صرفاً برای فروش به عنوان اسباب بازی وجود داشته باشد.

امکان تبدیل شدن به این موجودات در هر نقطه ، تنوع را به گیم پلی اضافه می کند ، زیرا برای حرکت در چالش های عمومی سیستم عامل بازی ، باید بین مرد غول پیکر-انسان و غول-دایناسور-مرد جابجا شوید.به عنوان مثال ، لاک پشت می تواند یک پرش مضاعف را انجام دهد و انجام دهد ، در حالی که مرد کوچک بیگانه می تواند یک کلون از خودش بسازد تا سوئیچ ها را نگه دارد.

اکشن به شکل یک گیج کننده سکو ایجاد می کند و بازی به خوبی پیش می رود تا تعادل مناسبی بین این عناصر برقرار شود.هیچکدام از آنها به خصوص سرگرم کننده نیستند ، اما بسیار وحشتناک هم نیستند – Cosmic Destruction در اکثر جهات از عملکرد کامل آسیاب برتری دارد.

پذیرایی از آنجایی که فقط برای هواداران ساخته شده است ، بازی تلاش زیادی برای توضیح شرایط خود برای تازه واردان نشان نمی دهد – یک توالی مقدماتی دو یا سه دقیقه ای بسیار مورد تحسین قرار می گرفت ، حتی اگر فقط برای جذاب کردن والدین و بازرسان بازی مورد توجه قرار گیرد.عدم نمایش به این معناست که حتی اگر Cosmic Destruction یک بازی عالی بود ، باز هم کاملاً بیگانه خواهد بود.در حقیقت ، می توانید بگویید که در نهایت بیگانه است.آیا می بینید من آنجا چه کار کردم؟

گرافیک برای عنوان HD بسیار ضعیف است – به نظر من وقتی یک بازی در میان بسیاری از سیستم ها منتقل می شود ، طبیعی است.سطوح ، بسیار ناخوشایند به نظر می رسند – در اینجا رونق زیبایی شناسی بسیار کمی وجود دارد.کنترل ها مناسب و معقول هستند ، اگرچه جنگ بسیار کسل کننده است – و به نظر منصفانه ، اعضای مخاطب هدف احتمالاً به اندازه کافی پیر نیستند که بازی Arkham Asylum را بازی کنند.

با وجود این گمراهی ها ، گیم پلی بازی در واقع چندان بد نیست.این یک پیشرفت بسیار کوتاه است ، اما ترکیبی از معماها ، بسترهای نرم افزاری و دشمن شکن به اندازه کافی منحرف می شوند.پیادهینگ خوب است ، و به اندازه کافی چالش در پیشنهاد وجود دارد که بدان معنی است که در انجام بازی می توان رضایت خاصی پیدا کرد.

بیگانگان در اختیار شما می توانند با استفاده از نقاط قابل جمع آوری به روز شوند و مقدار مناسبی از محتوای جایزه در دسترس از جمله ساخت کوتاه مستند وجود داشته باشد.این نوع عناوین حق رای دادن ، به ویژه عناوینی که به کودکان اختصاص داده می شود ، غالباً غیرقابل تحمل تنبل هستند ، و حداقل احساس می شود در اینجا تلاش هایی برای ارائه ارزش انجام شده است.

والدین بچه های دوست داشتنی بن 10 با Cosmic Destruction احساس تغییر نخواهند کرد.اما آنها وسوسه بازی نمی شوند.کارتون های کودکان و اقتباس های بازی های ویدیویی آنها احتمالاً در روز من خیلی بهتر نبود.اما من هنوز هم نمی توانم کمک کنم اما احساس می کنم عنوانی که جاه طلبی برای پذیرایی از هر کسی خارج از مخاطبان طاقچه ندارد ، یک فرصت از دست رفته است.

دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction برای کامپیوتر - بن تن نیروی بیگانه به تمام عیار (1)

برخی از ویژگی های بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction :

گرافیک قانع کننده

حجم بسیار کم

وجود شخصیت های محبوب

صداگذاری بسیار عالی

مراحلی متنوع

و…

تصاویری از محیط بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction :

دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction برای کامپیوتر - بن تن نیروی بیگانه به تمام عیار (2) دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction برای کامپیوتر - بن تن نیروی بیگانه به تمام عیار (3) دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction برای کامپیوتر - بن تن نیروی بیگانه به تمام عیار (4) دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction برای کامپیوتر - بن تن نیروی بیگانه به تمام عیار (5) دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction برای کامپیوتر - بن تن نیروی بیگانه به تمام عیار (6)

توجه این بازی نسخه کامپیوتر ندارد ، برای اجرا از شبیه ساز PSP از باکس دانلود استفاده کنید.

دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien Cosmic Destruction برای کامپیوتر - بن تن نیروی بیگانه به تمام عیار (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Roderick King

Last Updated:

Views: 5846

Rating: 4 / 5 (51 voted)

Reviews: 90% of readers found this page helpful

Author information

Name: Roderick King

Birthday: 1997-10-09

Address: 3782 Madge Knoll, East Dudley, MA 63913

Phone: +2521695290067

Job: Customer Sales Coordinator

Hobby: Gunsmithing, Embroidery, Parkour, Kitesurfing, Rock climbing, Sand art, Beekeeping

Introduction: My name is Roderick King, I am a cute, splendid, excited, perfect, gentle, funny, vivacious person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.